هزینه کاشت ابرو

یکی از عمل های مهم زیبایی و ترمیم مو کاشت ابرو است. این عمل جراحی در اصل نوعی عمل کاشت مو است که بجای پوست سر، بر روی ناحیه ابرو انجام می شود و به این ترتیب پیوند موها به ناحیه ابرو صورت گرفته و ترمیم ابرو انجام می شود. کاشت ابرو مانند کاشت مو با هزینه های مختلفی مواجه است این روش با سه مرحله  برداشت،نگهداری،کاشت انجام میشود و به تعداد تارهای پیوندی مو به ابرو نیز بستگی دارد بالا و پایین بودن هزینه به کلینیک کاشت ابرو و دستمزد پزشک مورد نظر و مقدار ناحیه ریخته شده بستگی دارد اگر ناحیه کاشت گسترده باشده هزینه ابرو بالاتر میرود و در صورت برعکس بودن هزینه کاشت پایین  تر می شود .

 

هزینه کاشت ابرو

 

هزینه كاشت ابرو با تكنیك های جدید  FUE و SUT

روش استخراج واحد فولیکولی یا همان روش FUE روشی است که برای برداشتن پیوندهای دهنده و کاشت آن استفاده میشود. علیرغم اینکه روش FUE جدیدترین روش کاشت است هنوز روش استخراج واحد فولیکولی سلول ریشه ای و استخراج واحد فولیکولی خودکار در راس قرار دارد. 

کاشت ابرو به روش SUTیکی از جدیدترین روش هایی است که میتوان برای رفع بسیاری از مشکلات ابرو از آن استفاده نمود. این روش برای افرادی که دچار کم پشتی ابرو شده اند یکی از بهترین گزینه ها میباشد علاوه بر این برای کچلی قسمت های مختلف ابرو هم میتوان به استفاده از کاشت ابرو پرداخت و شاهد نتایج قابل قبولی بود.

منبع : کلینیک کاشت ابرو طب هیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *