شرايط كاشت ابرو

كاشت ابرو در حال حاضر جزء تنها روشي به شمار ميرود كه با استفاده از آن ميتوان به صورت دائمي تراكم ابرو ها را افزايش داد و به نتايج قابل قبولي دست يافت. افرادي كه از كاشت ابرو استفاده ميكنند حتي ميتوانند شاهد رفع كچلي كامل ابروهاي خود باشند. براي استفاده از روش هاي كاشت ابرو شرايط مختلفي وجود دارد كه از ميان آن ميتوان به  سن كاشت ابرو و بانك موي مناسب اشاره كرد.

افرادي كه قصد دارند از كاشت ابرو استفاده كنند بايد اين موضوع را بدانند كه اين روش در صورتي مناسب خواهد بود كه دچار ريزش ابروي دائمي شده باشند. مثلا افرادي كه به علت جراحات مختلف، مشكلات ژنتيكي و اصلاح نامناسب ابرو دچار ريزش دائمي ابرو شده اند ميتوانند به راحتي به استفاده از روش هاي كاشت ابرو بپردازند و در مدت زماني كوتاه كه عمدتا در حدود ۳ ماه است شاهد رشد ابروها باشند.

 

شرايط كاشت ابرو

هزينه كاشت ابرو در بهترين كلينيك تهران

كاشت ابرو يكي از روش هايي است كه با استفاده از آن ميتوانيد زيبايي تان را تا حد زيادي افزايش دهيد.با توجه به اين كه ابروها تاثير زيادي را بر روي زيبايي چشم ها دارند رفع نواقص آن ها باعث ميشود تا چهره ي زيباتري را داشته باشد.هزينه كاشت ابرو براي بسياري از افراد اهميت زيادي دارد به همين دليل تصميم گرفته ايم تا به هزينه كاشت ابرو در بهترين كلينيك تهران بپردازيم.
منبع : كلينيك كاشت ابرو طب هير

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *